مشاوره رایگان: 09913415391

نکات لازم در حین استفاده از روغن خراطین برای افزایش حجم و سایز آلت تناسلی آقایان

0 1401/12/06

نکات مهم استفاده از روغن خراطین

اگر می خواهید از روغن خراطین برای افزایش حجم و سایز آلت تناسلی خود استفاده نمایید، جا دارد که نکاتی که در ادامه ذکر می کنیم را هم رعایت کنید. در وهله اول اینکه باید هر روز 5 دقیقه به ماساژ آلت تناسلی با روغن خراطین بپردازید و این کار را تا حداقل یک ماه ادامه دهید. همچنین بطور تقریبی برای یک ماه مقدار 60 گرم یا 1.5 تا 2 شیشه به روغن خراطین برای ماساژ نیاز خواهید داشت.

نکته مهم بعدی که باید مد نظر داشته باشید این است که این روغن بیشتر به افزایش حجم آلت تناسلی کمک خواهد کرد و اگر میخواهید طول آلت تناسلی خود را هم با استفاده از این روغن افزایش دهید، می توانید از یک وکیوم مردانه در کنار این روغن استفاده نمایید.

در مورد ماندگاری حجم و سایز آلت تناسلی بعد از استفاده از روغن خراطین هم باید گفت که اگر کاهش وزن زیادی نداشته باشید، معمولا این حجم و سایز ماندگار خواهد بود و نیازی نخواهید داشت تا دوباره از آن استفاده نمایید.

باید این را هم بدانید که بهترین نتیجه ممکن را زمانی خواهید گرفت که روزی دو بار حتما از این روغن برای ماساژ آلت تناسلی استفاده نمایید و این کار را بمدت 45 روز تا 2 ماه تکرار نمایید.

نظرات خود را در ارتباط با این محصول با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت نظر باید به حساب کاربری خود ورود نمایید

نظرات کاربران