مشاوره رایگان: 09913415391

روش استفاده از روغن خراطین برای افزایش حجم و سایز سینه بانوان

0 1402/01/30

روش استفاده از روغن خراطین برای افزایش حجم و سایز سینه بانوان

حال بعد از اینکه روغن خراطین اصل را تهیه کردید و خواستید برای افزایش حجم سینه ها از ان استفاده کنید، باید در قدم اول با یک دستمال و یا حوله ای که کمی زبر باشد، سینه ها و بخش هایی که میخواهید حجیم تر کنید را ماساژ دهید. سعی کنید این کار را بصورت ملایم و به آرامی انجام دهید. هدف از انجام این کار این است که قبل از ماساژ دهی با روغن خراطین بخش های مذکور خون رسانی بهتری داشته باشند و این کار به جذب بهتر روغن خراطین بر سینه ها اثر می گذارد.

در مرحله بعدی مقدار کمی یعنی چند قطره از روغن خراطین را بر روی سینه ها ریخته و به آرامی و کم کم شروع به ماساژ آنها نمایید تا این روغن جذب سینه ها شود. در هنگام ماساژ می توانید این کار را بصورت دورانی انجام دهید و این کار را بین 5 تا حداکثر 10 دقیقه ادامه دهید. همچنین به یاد داشته باشید که این کار را باید دوبار در روز تکرار نمایید تا بتوانید به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید.

موثرترین راه استفاده از روغن خراطین برای افزایش حجم و سایز سینه بانوان

گاها در فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی در مورد روغن خراطین بزرگنمایی های زیادی انجام می شود که در سریع ترین زمان اثرگذاری این روغن بر روی سینه ها می تواند مشخص شود. اما در اصل اینطور نیست و همانطور که در بالا هم به آن اشاره کردیم، به مرور زمان و با استفاده همه روز اثرگذاری خود را بر روی سینه ها نشان خواهد داد.

اما برای اینکه بتوانید در سریع ترین زمان به افزایش حجم سینه با روغن خراطین دست پیدا کنید، توصیه می کنیم در کنار این روغن از یک دستگاه مکنده وکیوم سینه هم استفاده نمایید. این دستگاه مزیت خوبی که دارند این است که باعث می شود که منافذ پوستی در بخش سینه باز تر شده و همچنین خون رسانی در این بخش افزایش یافته و این کارها به جذب هر چه بهتر روغن خراطین کمک خواهد کرد. در نتیجه با استفاده از روغن خراطین و دستگاه مکنده وکیوم در کنار هم می توانید در زمان کمتر و نتیجه بهتری برای افزایش حجم سینه دست پیدا کنید.

 

مزیت استفاده از روغن خراطین برای افزایش حجم و سایز سینه بانوان

حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا باید از این روغن برای افزایش حجم سینه ها استفاده کرد؟ در جواب باید گفت که امروزه اکثر بانوان به دنبال روش های بی ضرر و بدون عوارض برای فرم دهی بخش های مختلف بدن خود از جمله سینه می گردند. بنابراین استفاده از روغن خراطین اولا هزینه کمی را به نسبت روش های عمل در بر دارد. همچنین این روش را می توانید در هر زمانی در منزل انجام دهید و چون یک روش طبیعی بوده، هیچ عوارضی را برای شما به دنبال نخواهد داشت.

همچنین مزیت دیگر استفاده از روغن خراطین این بوده که در کنار افزایش حجم سینه ها به سفت شدن سینه های شما هم کمک خواهد کرد و از آنجایی که استفاده از آن تخصصی خاصی را لازم نیست، می تواند روش موثری برای کسانی باشد که دوست دارند در منزل و بدون هیچ دردسری به افزایش حجم سینه های خود کمک کنند.

این روغن در هنگام استفاده دارای عوارضی مانند سوزش، پوسته پوسته شدن سینه و ایجاد لک روی سینه نبوده و در صورت استفاده منظم از آن به نتیجه مطلوب دست پیدا خواهید کرد.

شاید مقرون به صرفه بودن استفاده از این روش برای افزایش حجم و سایز سینه ها مهمترین دلیلی باشد که بخواهید از آن استفاده نمایید. تنها هزینه ای که برای این روش خواهید پرداخت، خرید خود روغن اصلی خواهد بود و اگر دوست داشته باشید می توانید یک وکیوم مکنده هم برای تاثیر بهتر هم تهیه نمایید که توضیحات آن را در بالا عنوان کردیم.

نظرات خود را در ارتباط با این محصول با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت نظر باید به حساب کاربری خود ورود نمایید

نظرات کاربران