مشاوره رایگان: 09913415391

خواص روغن خراطین برای افزایش سایز و حجم اندام‌های بدن

0 1401/09/25

خواص روغن خراطین برای افزایش سایز و حجم اندام‌های بدن

بیشتر خانم‌ها و آقایان تمایل به افزایش سایز و حجم در قسمت‌های مختلف و اندام‌های خاص بدن دارند. چرا که این موضوع، بدن آن‌ها را ورزیده، خوش فرم و ایده‌آل نشان می‌دهد.

 اندازه آلت از مواردی است که همواره بر روحیه مردان تاثیر قابل توجهی می‌گذارد. زیرا این موضوع در تصور آن‌ها می‌تواند کیفیت رابطه جنسی را افزایش دهد. البته این موضوع تا حد بسیار زیادی در افزایش کیفیت روابط جنسی تاثیر دارد. با این وجود، افزایش حجم آلت تناسلی میتواند باعث افزایش اعتماد به نفس در مردان شود. از طرفی افزایش اعتماد به نفس در مردان، به‌خودی خود روابط جنسی را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

روغن خراطین و افزایش حجم و افزایش سایز

برای افزایش حجم و سایز اندام‌های مختلف بدن، می‌توان روش‌های مختلف طبیعی و غیر طبیعی را مورد استفاده قرار داد. قطعاً روش‌های غیر طبیعی با توجه به این که در اغلب موارد با مواد شیمیایی همراه هستند، می‌توانند آسیب‌های جسمی‌ و پوستی را به همراه داشته باشند. از این رو، اغلب افراد مواد طبیعی و ارگانیک را برای افزایش حجم و سایز اندام‌های بدن ترجیح می‌دهند.

 روغن خراطین برای افزایش سایز و حجم بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از استفاده‌های پرطرفدار روغن خراطین برای افزایش سایز و حجم آلت تناسلی است. قبل از این که با این نوع کاربرد پرطرفدار روغن خراطین آشنا شویم، ابتدا بهتر است اطلاعات لازم را در مورد روغن خراطین به دست آوریم.

روغن خراطین چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

روغن خراطین از روغن‌های محبوب و معروف در طب سنتی است که از کرم خاکی قرمز رنگ به دست می آید. این مسئله نشان می‌دهد که منشأ روغن خراطین کاملا طبیعی و ارگانیک است. البته به شرط اینکه شما، فروشگاه معتبر و مطمئنی را برای خرید روغن خراطین انتخاب کرده باشید.

 اول اینکه روغن خراطین اصل باید دارای رنگ تیره باشد. همچنین این روغن در نوع طبیعی خود، معمولاً بویی معادل با گوشت گندیده دارد. این نشانه‌ها می‌توانند برای تشخیص یک روغن خراطین اصل، مدنظر قرار بگیرند.

روغن خراطین برای موارد زیر کاربرد دارد:

• از روغن خراطین برای افزایش سایز و حجم آلت تناسلی کمک گرفته می‌شود.

• از روغن خراطین برای افزایش سایز و حجم سینه بانوان استفاده می‌شود.

• از روغن خراطین برای افزایش سایز و حجم لب کمک گرفته می‌شود.

• روغن خراطین می‌تواند برای از بین بردن چین و چروک‌های پوستی گزینه‌ای کاملاً مناسب باشد.

• روغن خراطین برای افزایش سایز و حجم باسن نیز کاربرد دارد.

• از این روغن، برای افزایش حجم و سایز گونه نیز استفاده می‌شود.

• روغن خراطین برای افزایش سایز و حجم اغلب اندام‌های بدن  کاربرد قابل توجهی دارد. با این وجود این روغن می‌تواند گزینه مناسبی برای درمان زود انزالی و مشکلات پوستی نیز باشد.

چرا روغن خراطین برای افزایش سایز و حجم اندام‌های بدن، بسیار تاثیرگذار است؟

تاثیر روغن خراطین بر روی تشکیل کلاژن کاملاً ثابت شده است. این موضوع بر روی موش‌ها آزمایش شده است. روغن استخراج شده از Eisenia fetida دارای ویژگی‌های ضد میکروبی و آنتی اکسیدانی و همچنین اسیدهای چرب امگا 3، امگا 6 و امگا 9 در محتویات است. خواص احیا کننده این ترکیب نیز بسیار چشمگیر است.

چربی‌های مفید موجود در روغن خراطین با نفوذ به لایه‌های درونی پوست، باعث افزایش چربی طبیعی آن‌ها شده و حجم اندام را افزایش می‌دهد. در واقع در این نوع روش حجیم کردن و افزایش سایز اندام نیز، تزریق چربی به روش تدریجی و طبیعی انجام می‌شود.

تولید کلاژن نیز از دیگر تاثیرات روغن خراطین بر روی پوست است. به همین خاطر این روغن می‌تواند به‌سرعت پوست‌های آسیب‌دیده را ترمیم کند. همچنین از بروز چین و چروک بر روی پوست جلوگیری کند. بسیاری از زخم‌های پوستی نسبت به روغن خراطین واکنش بسیار مناسبی دارند.

روغن خراطین و افزایش حجم و افزایش سایز

زخم یک آسیب بافتی است که ممکن است در اثر عوامل مختلفی مانند تروما، سوختگی، جراحی و سایر رویدادهای مخرب ایجاد شود. ترمیم زخم را می‌توان به عنوان یک پاسخ پویا به آسیب در نظر گرفت که پیچیده و منظم است و شامل تعامل بین انواع مختلف سلول‌ها، فاکتورهای رشد و پروتئین‌های ساختاری می‌شود. تولید کلاژن یکی از عناصری است که می‌تواند باعث بهبود زخم و التیام آن‌ها شود. خوشبختانه این پروتئین در کرم خاکی قرمز وجود دارد.

کرم خاکی قرمز چه نوع کرمی است؟

Deworms  یاEisenia fetida  رایج‌ترین و پرمصرف‌ترین کرم‌های کمپوست کننده در جهان هستند. حال باید دید چه چیزی آن‌ها را تا این حد محبوب می‌کند؟ Eisenia fetida  گونه‌ای از کرم خاکی است که به طور گسترده برای ورمی کمپوست استفاده می‌شود. از این نوع کرم خاکی خاص، روغن خراطین برای افزایش سایز و حجم اندام‌های بدن به دست می‌آید.  اندازه این کرم خاکی 1½ تا 2½ اینچ است. بنابراین، کوچکترین گونه کرم خاکی است که در جهان یافت می‌شود. این کرم‌ها عموماً توسط کشاورزان و افرادی که به باغبانی علاقه دارند، پرورش می‌یابند. این افراد از کمپوست خود به‌عنوان کود استفاده می‌کنند.

این کرم‌ها همچنین توسط ماهیگیران به‌عنوان طعمه برای ماهیگیری قزل آلا، ماهی تابه و غیره استفاده می‌شوند. علاوه بر این، افرادی که دارای آکواریوم ماهی هستند، از این کرم‌ها به‌عنوان غذای ماهی استفاده می‌کنند.

حقایق  Eisenia fetida

نام رایج کرم خاکی قرمز،   Eisenia fetidaاست. اساساً این نام دوجمله‌ای، علمی است و برای معرفی این نوع کرم خاکی به کار می‌رود. (اصطلاح فتیدا به معنای بوی نامطبوع یا بد است، این نام‌گذاری از این واقعیت ناشی می‌شود که این کرم‌ها در صورت برخورد خشن، مایعی بد و تند آزاد می‌کنند.)

آثار این بوی نامطبوع در روغن خراطین برای افزایش سایز و حجم نیز وجود دارد. علاوه بر نام فتیدا، این کرم‌ها معمولاً با نام‌های رایجی مانند کرم‌های قرمز، کرم‌های مارپیچ، کرم‌های تکان دهنده قرمز، کرم‌های ببر، کرم‌های کود، کرم‌های بدبو، کرم‌های ماهی، کرم‌های سرگین، کرم‌های مدفوعی، کرم‌های راه راه، کرم‌های زاویه‌ای، باندینگ‌ها و غیره شناخته می‌شوند.

محدوده و زیستگاه: کرم خاکی قرمز بومی اروپاست و اکنون در تمام قاره‌های جهان به جز قطب جنوب یافت می‌شود. آن‌ها در مناطقی با کود پوسیده، کمپوست، پوشش گیاهی و غیره رشد می‌کنند. برخلاف سایر کرم‌ها، آن‌ها در طبیعت اپی ژال هستند، یعنی در در بالای خاک یافت می‌شوند.

 خواص روغن خراطین

خواص روغن خراطین

آناتومی: Eisenia fetida  بدنی لوله مانند دارند که معمولاً از ناحیه بیرون لزج است. دارای یک سیستم گردش خون بسته ساده و دو رگ خونی اصلی هستند. سیستم گوارش در داخل لوله آن‌ها وجود دارد.

آناتومی کرم خاکی قرمز نشان می‌دهد که بدن آن‌ها از بخش‌هایی تشکیل شده است که به سمت قسمت قدامی تخصصی‌تر می‌شود. این کرم‌ها را می‌توان از سایر کرم‌ها با نوارهای قرمز و مشکی آن‌ها، به‌خوبی متمایز کرد.

تولید مثل: مانند همه کرم‌های خاکی، این گونه نیز هرمافرودیت است، یعنی گونه‌ای که دارای اندام‌های تناسلی نر و ماده است. با این حال، آن‌ها نمی‌توانند خود بارور شوند. بنابراین برای تولید مثل به یک جفت نیاز دارند.

وقتی دو کرمی که به بلوغ جنسی رسیده‌اند، با هم جمع می شوند. آنها در کنار هم قرار می گیرند و سرشان در جهت مخالف است و ماده ای مخاطی ترشح می کنند که به آنها کمک می کند بدن خود را به هم ببندند. در نهایت تبادل اسپرم صورت می گیرد.

 

نظرات خود را در ارتباط با این محصول با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت نظر باید به حساب کاربری خود ورود نمایید

نظرات کاربران