مشاوره رایگان: 09913415391

تاثیر روغن خراطین برای افزایش سایز و حجم سینه بانوان

0 1401/10/10

روغن خراطین برای افزایش سایز و حجم سینه بانوان

 داشتن سینه‌ های بزرگ و خوش فرم از جمله خواسته‌ های زنانه است که اغلب خانم‌ ها را به سمت استفاده از روش‌های طبیعی و غیر طبیعی سوق می‌دهد. روش‌های طبیعی می‌توانند گزینه مناسبی برای بزرگ کردن و فرم‌ دهی به سینه باشند.  چرا که اغلب روش‌های طبیعی و ارگانیک، عوارضی به همراه ندارند. سینه‌ها از بافت همبند، غدد و چربی تشکیل شده‌اند. پروژسترون و استروژن هورمون‌هایی هستند که نقش مهمی ‌در رشد سینه‌ ها دارند. البته عوامل محیطی و ژنتیکی نیز می‌توانند در حجم و سایز سینه تأثیر داشته باشند. تغذیه نیز از عواملی است که می‌تواند نقش قابل توجهی بر روی حجم و سایز سینه داشته باشد. البته تغذیه خوب به همراه سایر عوامل می‌تواند امکان داشتن سینه‌ های بزرگ و خوش فرم را برای خانم‌ها فراهم کند. با این حال، کوچک بودن سینه‌ ها نیز در علل مختلفی همچون لاغری مفرط، کم کاری تیروئید، عوامل موروثی، اختلالات هورمونی، تغذیه نامناسب و غیره دنبال می‌شود.

 برای اینکه از تاثیر روغن خراطین و افزایش حجم و افزایش سایز سینه بهره‌مند شوید، بهتر است ابتدا علت کوچک بودن سینه‌های خود را ارزیابی کنید. در این صورت، می‌توانید روش درمانی مناسبی را برای افزایش سایز و حجم سینه بانوان در نظر بگیرید. کاهش وزن، استفاده از قرص و مکمل‌های مختلف و جراحی نمونه‌ ای از روش‌های غیر طبیعی برای فرم‌ دهی و حجم‌ بخشی به سینه هستند. این روش‌ها در برخی از موارد می‌توانند بسیار پرهزینه و مخاطره آمیز باشند. با این حال، استفاده از روغن خراطین برای افزایش سایز و حجم سینه بانوان بسیار مقرون به صرفه، تاثیرگذار و بدون عارضه است.

 

نکات مهم برای تاثیرگذاری روغن خراطین و افزایش حجم و افزایش سایز سینه بانوان

 روغن خراطین برای افزایش سایز و حجم سینه بانوان باید حداقل به مدت سه ماه مورد استفاده قرار بگیرد. تاثیرگذاری این روغن به شکل تدریجی است اما هیچ گونه عارضه‌ای به همراه ندارد. همان طور که می‌دانید پوست ناحیه سینه بسیار حساس است و هرگونه ماده غیر طبیعی می‌تواند باعث قرمزی، خارش یا بروز مشکلات مختلف پوستی شود. برای جلوگیری از این مشکلات، روغن خراطین را در نمونه‌های اصلی بخرید.

 برای تاثیرگذاری روغن خراطین و افزایش حجم و افزایش سایز سینه بانوان، بهتر است این روغن حداقل 8 تا 12 ساعت بر روی محل مورد نظر باقی بماند تا بتواند تاثیرگذار باشد. ماساژ روغن بر روی سینه‌ها، افزایش قابل توجهی در میزان جذب روغن خراطین دارد. اگر شیوه مناسبی برای استفاده از روغن خراطین در نظر بگیرید و برای استفاده از آن حوصله به خرج دهید، مسلماً نتایج مورد نظر خود را ظرف مدت کوتاهی به دست می‌آورید.

تاثیرگذاری بیشتر روغن خراطین چگونه فراهم می‌شود؟

روغن خراطین و افزایش حجم و افزایش سایز سینه، باسن و... با رعایت چند موضوع بیشتر می‌شود. شما می‌توانید قبل از استفاده، ابتدا یک دوش آب گرم بگیرید. زیر دوش آب گرم، نواحی که قرار است به روغن آغشته شوند را ماساژ دهید. در این حالت، منافذ پوستی برای جذب روغن خراطین بازتر می‌شوند. هدف این است که روغن خراطین، فرصت کافی برای جذب به پوست را داشته باشد. بخار آب با باز کردن منافذ پوست می‌تواند این شرایط را فراهم کند.

بخار آب بر روی پوست کثیف و چرب بسیار تاثیرگذار است. چرا که منافذ بسته شده با کثیفی، آلودگی و چربی تنها به کمک بخار آب و صابون پاکسازی میشوند. برای نفوذ عمیق روغن خراطین به لایه‌های عمیق پوست به این نوع پاکسازی نیاز دارید.

نظرات خود را در ارتباط با این محصول با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت نظر باید به حساب کاربری خود ورود نمایید

نظرات کاربران