مشاوره رایگان: 09913415391

روغن خراطین برای افزایش سایز سینه

0 1401/10/12

روغن خراطین یکی از راه های بی خطر و طبیعی و بدون جراحی برای افزایش سایز سینه میباشد روغن خراطین با دارا بودن انواع ویتامین ها هم باعث تقویت و هم باعث سفتی و افزایش حجم و برجستگی میشود.

روغن خراطین

یک روغن 100% طبیعی است که در طب سنتی ایران و سایر کشورها به عنوان یک روش موثر جهت افزایش حجم موضعی عضلات، لب، باسن، سینه، و اندام تناسلی آقایان به کار برده میشود. این روغن فقط برای استعمال خارجی میباشد.

از آن جا که روغن خراطین یک روغن طبیعی بوده حلال بسیاری به جای کرم ها و پماد های شیمیایی است. افراد بسیار زیادی برای از بین بردن سلولیت ها و چروک ها و چربی های جمع شده در نواحی باسن و ران از این روغن استفاده میکنند همچنین برای افزایش سایز و جحم نیز استفاده میکنند.

روش تهیه این روغن کاملا تخصصی بوده و در منزل نمیتوان روغن گیری کرد. این روغن باید دور از دسترس نور خورشید و در مکان خنک نگهداری شود. زیرا در برابر نور خورشید خاصیت خود را از دست میدهد.

ویتامین ها و پروتئین های موجود در این روغن عبارتند از ویتامین  E ، اومگا 3 ، اومگا 6 و ...که نقش زیادی در حجیم کردن عضلات و اندام های بدن دارد و سایز آن ها را افزایش میدهد. که مورد استفاده بسیاری از ورزشکاران است.

هنگامی که از روغن خراطین استفاده میکنید با افزایش اکسیژن و جریان خون در پوست باعث میشود تا بافت رشد بهتر و بیشتری داشته باشد. قابل توجه است که برخی از خانم ها علاوه بر استفاده این روغن در نواحی سینه، باسن، لب و گونه ها برای ترک هایی که ناشی از بارداری و یا ترک هایی کا در هنگام اضافه وزنی به وجود آمده استفاده میکنند و ترک های خود را از بین میبرند و باعث زیبایی پوست خود میشوند.

بدیهی است که بدانیم خراطین یا همان kharatin oil یک نام هندی است که مختص یک نوع کرم خاکی است. که بعد از عمل آوری و روغن گیری این موجود از روغن به دست آمده در صنعت آرایشی بهداشتی ، طب سنتی و حتی برای درمان سرطان سینه به کار میرود. بطوری که این روغن حاوی 2.96 درصد پروتئین النتئین بوده و درصد باقی مانده را بقیه پروتئین های کالژن ساز و دارای خواص کشسانی با الستیسیته بالا تشکیل می دهند .

این روغن همچنین دارای درصد بالایی از امگا 3 ،امگا 6 و امگا 9 می باشد که در حجم دهندگی عضالت تاثیردارند. همچنین در برخی  فرآورده های خراطین در بهبود بیماری هایی چون درد مفاصل، ناتوانی جنسی، بهبود خونرسانی و گردش خون استفاده میشود.

اثرات درمانی:

تاثیر کرم خراطین بر سرطان سینه: سرطان سینه شایع ترین بیماری بدخیم در بین زنان است و آمار ابتال به آن در طی چند دهه اخیر در آسیا به شدت افزایش یافته است. افزایش مقاومت دارویی در سرطان سینه موجب شده است که درمان این سرطان روز به روز به چالش جدی تری تبدیل شود. بنابراین نیاز مبرم به یافتن روش های درمانی جدید وجود دارد. کرم به طور عمده در طب سنتی چینی استفاده می شود. مطالعات اخیر بر روی عصاره کرم نشان داده است که این عصاره می تواند اختالالت هوموستاتیک )اختالالتی که قطع خونریزی با مشکل مواجه می شود( و روند درمان زخم را بهبود دهد.

راه های خوش فرم و برجسته کردن سینه بانوان

داشتن سینه های سفت و زیبا باعث رضایت مندی و بالا رفتن اعتماد به نفس خانم ها میشود .برای به دست آوردن چنین نتیجه ای راه های بسیار زیادی وجود دارد که عبارت اند از عمل جراحی و تزریق چربی و ژل، دارو های شیمیایی و گیاهی و.... که همه ی این موارد دارای خطر و عوارض زیادی میباشند در عین حال هزینه های زیادی دارند . یکی از راه های کم هزینه وطبیعی استفاده از روغن خراطین میباشد اگر میخواهید زود نتیجه را مشاهده کنید توسیه میشود حداقل روزی 1بار از این روغن استفاده شود.

نظرات خود را در ارتباط با این محصول با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت نظر باید به حساب کاربری خود ورود نمایید

نظرات کاربران