مشاوره رایگان: 09913415391

تاثیر و خواص روغن خراطین بر روی باسن

0 1401/09/25

روغن خراطین برای افزایش حجم و سایز باسن بانوان

 این روزها اعتماد به نفس در همه جنبه های زندگی نقشی موثر و اساسی را دارا است. همه خانم ها دوست دارند در همه زمینه ها بدون هیچ عیب و نقصی دیده شوند. یکی از مهمترین بخش های زندگی روابط زناشویی بوده که داشتن اعتماد به نفس خود می تواند روابط زناشویی را بهتر و لذت بخش تر کرده و یک زندگی سرشار از رضایت را برای دو طرف به وجود آورد. گاها برخی از خانم ها باسن کوچکی داشته و این می تواند در روابط زناشویی و لذت این رابطه تاثیر گذار باشد. بنابراین در چنین شرایطی خیلی از خانم ها حاضرند حتی عمل جراحی انجام داده و برای حل این مشکل یک راه حلی درست پیدا کنند.

جدای از این باسن کوچک برای بانوان حتی در هنگام پوشیدن لباس های خوش فرم هم می تواند از اعتماد به نفس آنها بکاهد. بنابراین در هر صورت اگر شما دوست دارید که باسن خوش فرم داشته باشید که در روابط زناشویی و زندگی روزمره در این زمینه کمبود اعتماد به نفس حس نکنید، راه های زیادی خواهید داشت تا آن را حل کنید. از ورزش کردن گرفته تا تزریق ژل و غیره. اما یکی از بهترین راه هایی که هم طبیعی بوده و هم عوارضی را برای شما در بر نخواهد داشت، استفاده از روغن خراطین برای افزایش حجم و سایز باسن خواهد. اگر می خواهید در این زمینه اطلاعات کاملی کسب کنید و صفر تا صد نحوه استفاده از روغن خراطین برای افزایش حجم وسایز باسن بانوان را یاد بگیرید، توصیه می کنیم حتما تا انتها با ما باشید.

تاثیر فرم باسن در زیبای اندام

این روزها همانطور که می دانیم بانوان زیادی سعی در بزرگ کردن باسن خود دارند. اما به راستی آیا باسن خوش فرم تاثیری بر زیبایی دارد؟ در ادامه شما را بیشتر با این موضوع آشنا خواهیم کرد. در ابتدا لازم است بدانید که باسن در بانوان یکی از مهمترین قسمت هایی از بدن آنهاست که بر زیبایی و جذابیت آنها تاثیر خیلی زیادی دارد. البته منظور ما باسن بسیار بزرگ یا بد فرم نیست بلکه باسنی که به فرم بدن شخص متناسب باشد. از دید همه افراد، یک خانم خوش فرم زیباتر هم به نظر می رسد. بنابراین در کنار خوش فرم بودن سایر بخش های بدن، فرم باسن در بانوان نقش بسیار مهمی در زیبایی آنها دارد و بانوانی که باسن خوش فرمی دارند، زیباتر به نظر می رسند.

روغن خراطین چیست؟

 شاید قبل از اینکه دوست داشته باشید از تاثیرات روغن خراطین برای افزایش حجم و سایز باسن بانوان باخبر شوید، در قدم اول بخواهید بدانید که روغن خراطین در اصل چیست؟ در جواب شاید شگفت زده شوید از اینکه بدانید که این روغن از یک کرم خاکی بدست می آید. این روغن از یک کرم خاکی که بومی کشور هند بوده، بدست می آید. نام این کرم ایزینیا فتیدا Eisenia fetida بوده است.

البته جا دارید این را هم بدانید که استفاده از این روغن تازگی ندارد و از دیرباز مورد استفاده قرار می گرفته است. بطور مثال این روغن در طب سنتی و کشورهای اروپایی از قدیم برای افزایش حجم سینه و سایر بخش های بدن استفاده می شده است. روش تهیه روغن خراطین طوری نیست که بتوان آن را به راحتی در خانه تهیه کرد و همچنین هر نوع کرم خاکی هم برای تهیه این روغن مناسب نیست و کارایی ندارد. بزرگ کردن سایز باسن با روغن خراطین فقط یکی از کاربرد های این روغن بوده و کاربرد های دیگری مثل جوانسازی پوست، از بین بردن چین و چروک صورت، افزایش میزان رشد موها و بزرگ کردن سایز سینه ها در خانم ها می توان نام برد و در آقایان برای افزایش حجم اندام تناسلی مورد استفاده قرار می گیرد.

نظرات خود را در ارتباط با این محصول با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت نظر باید به حساب کاربری خود ورود نمایید

نظرات کاربران