مشاوره رایگان: 09913415391

تاثیر و خواص روغن خراطین برای افزایش حجم الت تناسلی

0 1401/09/27

روغن خراطین برای افزایش سایز و حجم آلت تناسلی

حتماً شما نیز مطالب زیادی درباره تاثیر روغن خراطین برای افزایش سایز و حجم آلت تناسلی شنیده‌اید. آقایان برای بهره‌مندی از این خواص، به سراغ عطاری‌ها می‌روند. آن‌ها چنین تصوری دارند که این روغن باید تاثیر قابل توجه خود را با یکبار مصرف، آن هم در یک روز نشان دهد. برای بهره‌مندی از خواص روغن خراطین و افزایش حجم و افزایش سایز آلت تناسلی، باید صبور باشید. چون این روغن طبیعی و ارگانیک نیز مانند سایر روغن‌های طبیعی، در طی مدت زمان مشخصی تأثیر خود را نشان می‌دهد. تاثیر روغن خراطین و افزایش حجم و افزایش سایز آلت، نیز به شکل تدریجی و پیوسته اتفاق می‌افتد. بنابراین نباید از روغن خراطین انتظار معجزه داشته باشید.

 آقایان در بیشتر موارد صرفاً برای افزایش حجم و سایز آلت تناسلی از روغن خراطین استفاده می‌کنند. در حالی که خانم‌ ها  استفاده از روغن خراطین و افزایش حجم و افزایش سایز لب، گونه، باسن و سینه را مدنظر قرار می‌دهند.

روغن خراطین برای افزایش سایز و حجم آلت تناسلی به قدری تاثیرگذار است که می‌تواند اندازه آلت را به میزان 2 سانتی متر افزایش دهد. نکته قابل توجه این است که مسلماً، ماساژ دادن ناحیه مورد نظر با این روغن، باعث افزایش گردش خون شده و در نهایت منجر به افزایش قطر آلت تناسلی می‌شود. روغن خراطین اصل، کلاژن و آلانتوئین به همراه دارد. این مواد با توجه به خواصی که دارند، می‌توانند برای افزایش حجم آلت تناسلی گزینه بسیار مناسبی باشند.

نکات مهم برای استفاده از روغن خراطین و افزایش حجم و افزایش سایز آلت تناسلی

زمانی که تصمیم به استفاده از روغن خراطین برای افزایش سایز و حجم آلت تناسلی می‌گیرید، چند نکته مهم را مدنظر قرار دهید.

 اول اینکه بهتر است برای بهره‌مندی از خواص روغن خراطین و افزایش حجم و افزایش سایز آلت تناسلی، آن را با روغن شنبلیله مورد استفاده قرار دهید. روغن شنبلیله نیز یک حجم دهنده قدرتمند است. بنابراین می‌تواند تاثیر روغن خراطین را افزایش دهد. دوم اینکه جهت مشاهده تاثیر روغن خراطین و افزایش حجم و افزایش سایز آلت تناسلی، باید به اندازه کافی صبور باشید. این تأثیرات یک شبه یا با اولین استفاده، بر روی آلت تناسلی شما محرز نخواهد شد.

 اگر تمایل دارید افزایش حجم سریع و قابل توجهی را بر روی آلت تناسلی مشاهده کنید، بهتر است روغن خراطین را کنار بگذارید. چون این روغن، قابلیت افزایش سریع، ناگهانی و قابل توجه آلت تناسلی را ندارد. برای افزایش سریع آلت تناسلی، روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

 

نحوه استفاده از روغن خراطین و افزایش حجم و افزایش سایز آلت تناسلی

 جهت بهره‌مندی از خواص روغن خراطین برای افزایش حجم و سایز آلت تناسلی، باید با نحوه استفاده صحیح از آن نیز آشنا شوید. قبل از استفاده، محل مورد نظر را از هر نوع آلودگی پاکسازی کنید و به‌خوبی شستشو دهید. همچنین بعد از شستشو نیز محل مورد نظر را کاملاً خشک کنید.

 در نهایت نیز  آلت تناسلی را ماساژ دهید تا وضعیت گردش خون در آن بهبود پیدا کند. این مسئله برای جذب روغن خراطین نیز اهمیت قابل توجهی دارد. چرا که باعث افزایش تاثیر روغن خراطین می‌شود. در نهایت، به اندازه 3 تا 5 قطره از روغن خراطین را بر محل مورد نظر بریزید و ماساژ را شروع کنید. این ماساژ باید به اندازه‌ای ادامه پیدا کند که روغن به طور کامل در پوست نفوذ کرده و جذب آن شود.

 با مشاهده این موضوع، مطمئن خواهید شد که کار خود را در زمینه استفاده از روغن خراطین برای افزایش حجم و سایز آلت تناسلی درست انجام داده‌اید. برای اینکه بتوانید تاثیر روغن خراطین و افزایش حجم و افزایش سایز آلت تناسلی را مشاهده کنید، حداقل باید روزی یکبار از این روغن استفاده کنید. ضمن اینکه روش صحیح و درستی را برای استفاده از روغن در نظر بگیرید.

نظرات خود را در ارتباط با این محصول با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت نظر باید به حساب کاربری خود ورود نمایید

نظرات کاربران