مشاوره رایگان: 09913415391

آموزش ماساژ دادن صحیح سینه ها با روغن خراطین برای افزایش حجم

0 1402/02/19

آموزش ماساژ دادن صحیح سینه ها با روغن خراطین

اگر دوست دارید به بهترین شکل ممکن سینه های خود را با روغن خراطین ماساژ دهید، در ادامه باید طبق دستورالعملی که به شما یاد می دهیم این کار را انجام دهید. یکی از بهترین راه های ماساژ سینه ها با روغن خراطین این هست که بعد از اینکه پوست سینه های خود را به روغن خراطین آغشته کردید، با کف دست های خود سینه ها را به طرف جلو و بالا ماساژ دهید. با هر دو دست خود این کار را به مدت 5 تا 10 دقیقه انجام دهید. این حرکت یک روش موثر برای جذب روغن خراطین به سلول های سینه می باشد. نحوه ماساژ دادن سینه ها هم باید بصورت ملایم بوده و به آرامی این حرکات را ادامه دهید.

روش دیگر ماساژ سینه ها با روغن خراطین این هست که بعد از آغشته کردن سینه ها به روغن خراطین کف دست های خود را در مرکز سینه ها قرار داده و ماساژ را به داخل سینه ها انجام دهید. این نوع ماساژ به جذب بهتر این روغن به این قسمت از بدن هم کمک می کند. سعی کنید این حرکت را بصورت دورانی و از بیرون به داخل سینه ها تکرار نمایید. بعضی از متخصصان این حوزه تاکید دارند که این حرکت را 20 مرتبه تکرار نمایید.

این دو روشی که در بالا آنها را ذکر کردیم بهترین روش هایی هستند که می توانید با کمک آنها به جذب بهتر روغن خراطین به سینه ها انجام دهید و جذب بهتر روغن خراطین به سینه ها به نتیجه گیری بهتری در این زمینه هم منجر خواهد شد. این نکته را هم به یاد داشته باشید که انجام هر نوع روش ماساژ برای جذب روغن خراطین موثر نبوده و شاید بعضی از روش ها تاثیر این روغن را هم کمتر کنند.

نظرات خود را در ارتباط با این محصول با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت نظر باید به حساب کاربری خود ورود نمایید

نظرات کاربران