مشاوره رایگان: 09913415391

عوارض روغن خراطین بر روی باسن و پوست

0 1401/10/19

نکات مهم در هنگام استفاده از روغن خراطین و افزایش حجم و افزایش سایز باسن

برای اینکه بتوانید از حداکثر تاثیر روغن خراطین و افزایش حجم و افزایش سایز باسن بهره‌مند شوید، باید شرایط نفوذ روغن را به وجود آورید. برای این کار، بهتر است پیش از استفاده روغن، ماساژ را شروع کنید. این ماساژ با ریتم آرام شروع شده و با همین ریتم حفظ می‌شود. قرمزی پوست ناحیه باسن نشان می‌دهد که گردش خون در این ناحیه، افزایش پیدا کرده است. حالا زمان آن رسیده که از روغن خراطین بر روی پوست استفاده کنید. پارچه‌ای تمیز را برداشته و کمی مرطوب کنید. این مرطوب شدن باید با آب سرد انجام شود. در ادامه، پارچه مرطوب شده با آب سرد را بر روی باسن قرار دهید.

طبع روغن خراطین گرم است و ممکن است باعث جوش زدن پوست در ناحیه باسن شود. این مسئله برای افرادی که دارای طبع گرم هستند، بیشتر اتفاق می‌افتد. با این حال، می‌توانید پیش از استفاده این روغن، پوست باسن را به روش گفته شده سرد کنید یا بعد از استفاده‌ی روغن، یک خوراک با طبع سرد بخورید. تمام این موارد می‌توانند بدن شما را در وضعیت متعادلی حفظ کنند. بعد از اینکه مراحل مربوط به خنک کردن، ماساژ و استفاده از روغن خراطین را پشت سرگذاشتید، حالا به پوست فرصت استراحت دهید.

 تاثیرگذاری روغن خراطین برای افزایش سایز و حجم باسن، حداقل به سه ساعت زمان استراحت نیاز دارد. بعد از این مدت، می‌توانید ناحیه مورد نظر را شستشو داده و به کارهای روزمره خود مشغول شوید. برای اینکه بتوانید از این نوع دستور درمانی نتیجه بگیرید، بهتر است آن را 2 تا 3 بار در روز یا حداقل یک بار در روز تکرار کنید. اغلب افرادی که روغن خراطین و افزایش حجم و افزایش سایز را مدنظر قرار داده‌اند، بعد از گذشت 60 الی 70 روز توانسته‌اند افزایش سایز باسن را مشاهده کنند. البته خرید روغن خراطین اصل نیز بر این موضوع تاثیر قابل توجهی دارد.

برای اینکه بتوانید از خواص روغن خراطین برای افزایش سایز و حجم باسن استفاده کنید، نیاز به یک روغن اصل دارید. فروشگاه‌ها، سایت‌ها و ... سایر مراکز معتبر می‌توانند گزینه مناسبی برای خرید روغن خراطین اصل باشند.

 

جمع‌بندی

روغن خراطین برای افزایش سایز و حجم سینه بانوان، باسن، لب، گونه و آلت تناسلی بسیار کاربردی است. این روغن اثر خود را به شکل تدریجی اما بدون عارضه نشان می‌دهد. روغن خراطین در نمونه‌های اصل بوی بد و رنگ تیره دارد.

نظرات خود را در ارتباط با این محصول با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت نظر باید به حساب کاربری خود ورود نمایید

نظرات کاربران