مشاوره رایگان: 09913415391

روغن حجم دهنده

0 1401/11/06

روغن حجم دهنده الت تناسلی اقایان

این روزها مشکلی که بسیاری از مردن با آن درگیر هستند، این است که در حال مشاهده تبلیغات و مقایسه خود با دیگران هستند. در حالی که شاید آلت تناسلی کوچیک نداشته باشند و به غلط در این مورد فکر می کنند. این روزها طبق تحقیقاتی که صورت گرفته است، این نتیجه بدست آمده است که طول آلت تناسلی مردانی که در حالت نعوظ بالاتر از هفت سانتی متر باشد، مناسب بوده و گاها آلت تناسلی بزرگ در هنگام برقراری رابطه جنسی برای زن ناخوشایند هم می تواند باشد. بنابراین در مردانی که طول آلت تناسلی آنها کمتر از 7 سانتی متر است، باید حتما بفکر روش های افزایش سایز آلت تناسلی خود باشند.

در سایر مردان با آلت تناسلی بیشتر از 7 سانتی متر، روغن خراطین می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای افزایش حجم و سایز آلت تناسلی باشد و نیازی به استفاده از سایر روش ها و تزریق و غیره نخواهد بود.

اما جا دارد به این نکته هم اشاره کنیم که بزرگ بودن آلت تناسلی در آقایان مزایایی را هم به همراه دارد که از جمله آنها می توانیم به این موارد اشاره کنیم که اولا طول رابطه جنسی آنها می تواند طولانی تر باشد و همچنین خروج مایع منی در هنگام ارگاسم بهتر صورت گرفته و این موارد می توانند از نظر روانی اعتماد به نفس خاصی را به این دسته از آقایان بدهد.

سایز آلت تناسلی مورد دلخواه بانوان

احتمالا برای شما این سوال هم پیش بیاید که بانوان چه سایز آلت تناسلی را دوست دارند؟ در جواب باید گفت که بالای 80 درصد از بانوان از سایز آلت تناسلی شوهران خود رضایت دارند و تنها سایز آلت تناسلی کیفیت یک رابطه جنسی را تعیین نمی کند. اما در حالت کلی طبق تحقیقات انجام شده اکثر خانم ها دوست دارند شوهران آنها آلت تناسلی بین 15 تا 16 سانتی متر داشته باشد.

آیا افزایش سایز آلت تناسلی در آقایان امکان پذیر است؟

گاها برخی از افراد به غلط اینطور فکر می کنند که سایز آلت در مردان بعد از بلوغ افزایش پیدا نخواهد کرد. اما شما می توانید با روش های خاصی که امروزه وجود دارند، به افزایش حجم و سایز آلت تناسلی خود بپردازید که ما در این بخش در مورد روغن خراطین که یکی از بهترین گزینه های ممکن برای انجام این کار هست خواهیم پرداخت. بنابراین افزایش طول آلت تناسلی تا چند سانتی متر در مردان امکان پذیر بوده و در صورت استفاده صحیح از روغن خراطین هم می توانید به سایز و حجم دلخواه خود دست پیدا کنید.

روغن خراطین یا تزریق ژل برای افزایش حجم و سایز آلت تناسلی

از آنجایی که امروزه تبلیغات زیادی برای افزایش سایز آلت تناسلی صورت می گیرد و در این بین روش های زیادی هم معرفی می شوند. در این بخش خواستیم تا استفاده از روغن خراطین را با تزریق ژل مقایسه کنیم. در این زمینه می توان گفت که تزریق ژل در زمان کمتری از روغن خراطین به بزرگتر شدن آلت شما کمک خواهد کرد. اما ایرادی که در تزریق ژل وجود دارد این است که اولا این روش دارای عوارض مربوط به خود خواهد بود و همچنین تزریق ژل باعث از بین رفتن حس آلت تناسلی در مردان هم خواهد شد. در حالی که هیچ کدام از مشکلات بالا را در هنگام استفاده از روغن خراطین تجربه نخواهید کرد. شاید تنها ایرادی که بتوان به استفاده از روغن خراطین گرفت، زمانبر بودن آن است که اگر بتوانید با این قضیه به مدت دو ماه کنار بیایید، استفاده از آن خیلی بهتر از تزریق ژل خواهد بود.

 

نظرات خود را در ارتباط با این محصول با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت نظر باید به حساب کاربری خود ورود نمایید

نظرات کاربران