مشاوره رایگان: 09913415391

پروتز کردن سینه | پروتز سینه یا روغن خراطین

0 1402/03/19

یکی از روش هایی که امروزه بانوان برای افزایش حجم و سایز سینه انجام می دهند، پروتز سینه است. در این روش که با استفاده از عمل جراحی صورت می گیرد، یک جراح پلاستیک، ماده پروتز را در زیر بافت سینه در بانوان جایگذاری میکند. گاها این ماده را در ماهیچه های قفسه سینه هم قرار می دهند. اما این روش عوارش و دردسرهای خود را دارد و از عوارض اصلی استفاده از پروتز می توان به عفونت اشاره کرد. همچنین قرمزی پوست اطراف سینه، سوزش و تورمی که حتی گاها از بین نمی رود از جمله مواردی است که ممکن است برای پروتز سینه بوجود آید.

البته این را هم بدانید که مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم ممکن است برای هر کسی پیش نیاید و جزو موارد نادری بوده اما به هر حال برای برخی از افرادی که از این روش استفاده کرده اند بوجود آمده است. حتی گاها در صورت وجود عفونت در بخش سینه پروتز کاشته شده باید برداشته شود و هر کسی نمی تواند از این روش استفاده نمایید. هزینه هایی که باید برای این عمل هم متقبل شوید گزینه مهم دیگری است که باید مد نظر داشته باشید.

اما در مقابل روغن خراطین یک ماده کاملا ارگانیک و طبیعی بوده و در هنگام استفاده و مصرف هیچ عوارضی را به دنبال نخواهد داشت. همچنین در صورت استفاده درست از آن صد در صد به نتیجه مورد نظر دست پیدا خواهید کرد. ما نمی گوییم که پروتز سینه خوب نبوده و آن را انجام ندهید. بلکه مقایسه کلی انجام دادیم تا بین این دو روش بدانید کدام را متناسب با شرایط خود انجام دهید. در هر صورت تصمیم نهایی با خودتان است.

نظرات خود را در ارتباط با این محصول با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت نظر باید به حساب کاربری خود ورود نمایید

نظرات کاربران