مشاوره رایگان: 09913415391

آیا سایز آلت تناسلی با بچه دار شدن در ارتباط است؟ تاثیر سایز الت در بارداری

0 1402/03/04

آیا سایز آلت تناسلی با بچه دار شدن در ارتباط است؟

در بالا ما همه موارد لازم برای افزایش حجم وسایز آلت تناسلی با روغن خراطین را توضیح دادیم. حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که آیا اندازه آلت تناسلی به بچه دار شدن یا نشدن ربطی دارد؟ در جواب باید گفت که اندازه آلت تناسلی ربط خاصی به بچه دار شدن ندارد و زمانی که اسپرم مرد داخل واژن زن ریخته شود، منجر به بارداری خواهد شد. بنابراین اگر سایز آلت تناسلی شما در حال نرمال قرار دارد، نیاز نیست تا نگران بچه دار شدن خود باشید.

سوالات متداول

  1. آیا روغن خراطین برای درمان زودانزالی و شل بودن آلت تناسلی موثر است؟

بله این روغن تا حد زیادی به درمان زود انزالی هم کمک میکند و همچنین شل بودن آلت تناسلی شما را هم از بین خواهد برد.

  1. من از روغن خراطین استفاده کردم، اما هیچ نتیجه ای نگرفتم

اگر از روغن خراطین اصل استفاده نمایید و طبق دستورالعمل هایی که گفته شده درست پیش بروید، حتما نتیجه لازم را بدست خواهید آورد.

  1. آیا حتما باید نیم ساعت بعد از استفاده هیچ لباسی نپوشید؟

بله برای جذب این روغن به آلت تناسلی باید حتما سی دقیقه هیچی نپوشید. در صورت عدم رعایت، روغن جذب بدن نخواهد شد و جذب لباس خواهد شد و نتیجه لازم به دست نخواهد آمد.

کلام پایانی

امروزه برقراری رابطه جنسی رضایت بخش یکی از پایه های اصلی نگهداری ستون های خانواده است. مردان زیادی در سراسر کره زمین از سایز و اندازه آلت تناسلی خود رضایت ندارند و با روش های مختلفی دوست دارند اندازه آلت تناسلی خود را تغییر دهند. یکی از روش هایی که توصیه می کنیم حتما آن را امتحان کنید، استفاده از روغن خراطین اصل برای افزایش سایز و حجم آلت تناسلی است. از آنجایی که این روش طبیعی و بدون عوارض خاصی بوده، و همچنین هزینه های خیلی کمی را برای شما در بر خواهد داشت و استفاده از آن به تخصص خاصی هم لازم ندارد، می تواند یکی از بهترین و موثرترین روش های پیش روی شما باشد.

ما در این مقاله نحوه استفاده از روغن خراطین برای افزایش حجم و سایز آلت تناسلی آقایان را توضیح دادیم و اگر طبق دستورالعمل های گفته شده پیش بروید، حتما به نتیجه دلخواه دست پیدا خواهید کرد. امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید باشند، لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید و در صورت داشتن هرگونه سوالی مشاوران ما در این زمینه آماده پاسخگویی خواهند بود.

نظرات خود را در ارتباط با این محصول با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت نظر باید به حساب کاربری خود ورود نمایید

نظرات کاربران