مشاوره رایگان: 09913415391

آموزش استفاده از روغن خراطین برای افزایش حجم و سایز آلت تناسلی آقایان

0 1401/11/09

نحوه مصرف روغن خراطین برای افزایش حجم و سایز آلت تناسلی آقایان

بعد از اینکه یک روغن خراطین اصل را تهیه نمودید، باید طبق مراحلی که در ادامه آنها را برای شما توضیح می دهیم پیش بروید تا بتوانید با استفاده از این روغن تاثیرات لازم را بگیرید.

در اولین مرحله و قبل از اینکه بخواهید روغن خراطین را به آلت تناسلی مالش دهید، باید موهای زائد آلت خود را کامل شیو نمایید تا هم ماساژ روغن به خوبی صورت گیرد و هم این کار باعث خواهد شد تا روغن بهتر جذب آلت تناسلی شود. بعد از شیو کردن، ابتدا آلت خود را با آب و صابون شستشو دهید. این کارها باعث خواهند شد که منافذ پوستی در این بخش باز شده و روغن بهتر جذب سلول ها شود.

بعد از انجام کارهایی که در بالا گفته شد در ابتدا چند دقیقه آلت تناسلی خود را ماساژ دهید تا خون رسانی بهتری در آن بخش صورت بگیرد و این کار را به آرامی انجام داده و تا زمانی ادامه دهید که رنگ آلت تناسلی تغییر کرده که نشان از افزایش جریان خون در آن بخش خواهد بود.

بعد از طی کردن مراحلی که در بالا ذکر کردیم، نوبت به ماساژ آلت تناسلی با روغن خراطین خواهد بود. در این مرحله چند قطره از روغن خراطین را روی آلت تناسلی خود بریزید و با دست خود به آرامی از انتهای آلت تناسلی شروع به ماساژ کنید و به جلو آن را ادامه دهید. این کار را به مدت 15 دقیقه ادامه دهید، تا روغن به خوبی جذب آلت تناسلی شود. نکته مهمی که باید در این مرحله به یاد داشته باشید این است که ماساژ آلت تناسلی با روغن خراطین را همیشه فقط از انتهای آلت به سمت ابتدای آن انجام دهید و حالت برعکس آن را نباید تکرار نمایید.

بعد از ماساژ آلت تناسلی با روغن خراطین در مرحله پایانی هم حدود نیم ساعت صبر کنید و لباسی تن نکنید تا این روغن جذب آلت تناسلی شود. گاها برخی از متخصصان می گویند که در این مرحله آخر سر یک دستمال سرد را بر روی آلت تناسلی بگذارید تا هم به جذب روغن کمک کرده و هم از بروز لکه و جوش بر روی آلت تناسلی جلوگیری کند. می توانید برای این کار در حین اینکه دارید با روغن خراطین آلت تناسلی خود را ماساژ می دهید، یک دستمال را در یخچال بگذارید تا سرد شده و بعد از استفاده از روغن آن را بر روی آلت تناسلی قرار دهید.

نظرات خود را در ارتباط با این محصول با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت نظر باید به حساب کاربری خود ورود نمایید

نظرات کاربران